کانادا 77

اخبار » اطلاعات عمومی کانادا

اطلاعات عمومی کانادا
کانادا دومین کشور بزرگ دنیا از نظر وسعت (پس از روسیه) میباشد و کانادا تقریبا دو پنجم قاره ی آمریکایه شمالی را در بر گرفته است.کانادا به معنی روستا یا آبادی است.
کانادا با وجود اینکه وسعت بسیار زیادی دارد اما جمعیت این کشور بسیار کم است.کانادا کشوری که دارای چشم انداز های خیره کننده و زیباست،از کوه های بلند که روی آنها برف نشسته است تا جنگل های وسیع و ساحل های زیبا که تمامیه جهانیان را به سمت خود میکشد.اگرچه کشور کانادا جزو کشورهای کم جمعیت است اما دارای فرهنگ های زیادی است و به اصطلاح چند فرهنگی مباشد و افرادی زیادی از قاره های مختلف به این کشور مهاجرت کرده اند.
کانادا به طور رسمی دو زبان دارد.انگلیسی و فرانسوی و همین موضوع نشان دهنده ی این است که سالیانه پیش این کشور تحت سلطه ی کشورهای قدرتمند دنیا یعنی فرانسه و انگلیس بوده است.

برای اینکه بتوانید با خانواده و همچنین با دوستان خود سفر فوقالعاده ای تجربه کنید و بیادماندنی باشد کانادا یکی از بهترین انتخاب های شما میباشد به دلیل فرهنگ های زیادی که میوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و همچنین به دلیل محیط زیست خیره کننده ای که دارد که مدت های میتوانید استفاده کنید و خسته نشوید.
برای آنکه درباره کانادا بیشتر بدانید و اطلاعات خوبی کسب کنید، اینجا را بخوانید.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :یکشنبه 28 شهریور 1400