کانادا 77

اخبار » کیف بیمارستان

کیف بیمارستان
برای زایمان کیف بیمارستان خود را آماده کرده اید؟
یکی از دغدغه های خانوم های باردار پس از تحمل نه ماه بارداری تولد فرزندشان است که از سرگرمی های آنان مخصوصا در ماه های آخر بارداری جمع کردن کیف بیمارستان برای زایمان است و از آنجایی که بسیار شیرین و لذتبخش است ممکن است گاها بعضی از وسایل را در منزل جا بگذارید. به همین منظور در اینجا بخشی از لیست مهمی که باید به همراه داشته باشید ذکر کره ایم. در ادامه همراه باشید:
کیف مدارک
تمامی مدارک پزشکی خود را در درجه اول اهمیت بگذارید و با خود همراه داشته باشید.
لباس مناسب مادر و نوزاد 
در بعضی زایمان ها ممکن است فرآیند زایمان طولانی شود. لباس های راحت جلوباز، پاپوش های مناسب و گرم، لباس های مناسب شیردهی، کفش راحت برای مادر، لباس زیر و ... به همراه داشته باشید. برای فرزندتان هم لطفا چند دست لباس به همراه ببرید تا در صورت نیاز مجبور نباشید همراهتان را تا منزل بفرستید برای آوردن چند دست لباس اضافه.
لوازم بهداشتی
مرطوب کننده های مناسب، لوسیون بدن و روغن ماساژ، دستمال کاغذی، چند کیسه بزرگ، پد بهداشتی و ... که ممکن است همه این ها استفاده نشود اما بهتر است به همراه داشته باشید.
شارژر موبایل
از آنجایی که پس از زایمان بسیار خوشحال خواهید بود ممکن است با گرفتن عکس و فیلم سبب شوید شارژ موبایلتان کم شود و خاموش شود. بهتر است شارژر موبایلتان را به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم با عزیزانتان در ارتباط باشید.

زایمان خوبی را برایتان آرزومندیم.
 
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :پنجشنبه 15 مهر 1400