کانادا 77

اخبار » کیف بیمارستان برای زایمان

کیف بیمارستان برای زایمان
همه خانوم های باردار در ماه نهم بارداری منتظر تولد نوزادشان خواهند بود اما گاها پیش آمده که نوزادی در ماه هفتم متولد شود به همین منظور است که توصیه می شود در ماه هفتم یک ساک جمع و جور آماده و دم دست داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. لیستی از مهم ترین وسایل را برایتان آورده ایم. همین حالا قلم و کاغذ بردارید و یادداشت کنید و سر فرصت اقدام به بستن کیف بیمارستان برای نوزاد کنید. همراه ما باشید:
1. مدارک:
از به همراه داشتن مدارک پزشکی غفل نشوید که مهم ترین بخش است. آخرین سونوگرافی و نتیجه آزمایشات، دفترچه بیمه، مدارک بیمه تکمیلی و هر آنچه که ممکن است مورد نیاز باشد را در پوشه ای قرار داده و در ساک بگذارید.
2. لباس و کفش راحت:
زمانی که برای زایمان به بیمارستان مراجعه می کنید به شما لباس خواهند داد اما هستند بعضی افراد که تمایل دارند لباس راحتی از منزل همراه خود داشته باشند. در این صورت یک دست لباس راحت درون ساک بگذارید.
3. بالشت راحت:
اگر عمل شما سزارین است و ممکن است یک الی دو شب را در بیمارستان بمانید بالشت راحت خود را به همراه ببرید تا در صورت نیاز به استراحت بتوانید به راحتی بخوابید.
4. لباس مخصوص نوزاد:
بسته به فصل گرم یا سرد سال چند دست لباس نوزادی به همراه داشته باشید. جوراب، کلاه، دستکش نخی، ملحفه و پتو نوزادی، حوله مناسب نوزاد می تواند جزو الویت ها باشد
5. شیرخشک:
ممکن است در بعضی زایمان های سزارین به دلیل وجود بخیه مادر نتواند به راحتی از شیر خود برای نوزاد تغذیه کند یک شیر خشک مناسب همراه داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید برای کمک استفاده کنید.
6. ساک اضافی:
 یک ساک اضافی برای لباس هایی که تعویض می کنید و می خواهید به منزل برگردانید به همراه داشته باشید.
در بعضی از بیمارستان ها وسایل چون دمپایی های یک بار مصرف، دستمال مرطوب، پوشک نوزادی، انواع کرم ها و مرطوب کننده، مسواک و خمیر دندان و ... موجود است اما اگر می خواهید از وسایل شخصی خود استفاده کنید همراه خود داشه باشید.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :سه شنبه 04 خرداد 1400