کانادا 77

اخبار » پرسش های پرتکرار در خصوص جاذبه های گردشگری کانادا

پرسش های پرتکرار در خصوص جاذبه های گردشگری کانادا
  • اصلی ترین جاذبه های گردشگری کانادا کدامند؟ آبشار نیاگارا، پارک ملی بانف، کوه راکی، روستای ویلسر، برج CN، تپه های هیل اتاوا.
  • یکی از شهرت های کانادا کدام است؟ مطمئناً شربت افرا چیزی است که کانادا به آن مشهور است و حدود 80% از شربت افرا در جهان در کانادا تولید می شود. کبک به دلیل فراوانی درختان افرا، تاکنون بزرگترین تولید کننده است.
  • چگونه می توان شفق های قطبی در کانادا را دید؟ بهترین ماه ها برای دیدن شفق قطبی در کانادا از ماه اکتبر تا مارس (بیشتر ساعات تاریکی) است. به طور خلاصه، شفق های قطبی شمالی را می توان در تمام سال در کانادا مشاهده کرد، اما در زمستان بسیار ساده تر است.
  • شهر ونکوور از چه نظر محبوب می باشد؟ ونکوور به دلیل غذاهای دریایی تازه و محلی به خصوص ماهی قزل آلا معروف است. هالیبوت محلی، ماهی های کانادایی و BC Spot Prawns نیز در ونکوور از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شما می توانید بهترین غذاهای دریایی و ماهی آزاد را در بهترین رستوران های دریایی ونکوور و رستوران های سوشی تجربه کنید.
  • دلیل انتخاب کشور کانادا برای زندگی چیست؟ کانادا مکانی عالی برای زندگی و کار است. در حقیقت کانادا به عنوان دومین کشور جهان بعد از آلمان، دارای رتبه 60 جهانی از نظر ثبات و پایداری اقتصادی، فرهنگ، کارآفرینی، نفوذ اقتصادی و از همه مهمتر کیفیت زندگی رتبه بندی شده است.
تاریخ :سه شنبه 29 مهر 1399