کانادا 77

اخبار » هزینه ی زندگی در کانادا

هزینه ی زندگی در کانادا
برای داشتن یک زندگی متوسط در کانادا  و هزینه های آن می توان گفت به عوامل مختلفی مانند شهر،استان،منطقه و همچنین سبک زندگی و خانواده ی شما بستگی دارد. کانادا کشوری پیشرفته است که خدمات عمومی عالی در آن وجود دارد و به شما این امکان را میدهد که زندگی با سطح بالایی را تجربه کنید.
البته این را هم به خاطر داشته باشید که اگر میخواهید همه چیز در اختیار شما باشد و یک زندگی مجلل را داشته باشید باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید.
با این وجود میتوان یک زندگی سطح متوسط را که هزینه ی مقرون به صرفه ای دارد برای خود درست کنید.
تورنتو گرانترین شهری است که میتوانید در آن زندگی کنید و پس از تورنتو، ونکوور و ویکتوریا قرار دارند و همچنین ویکتوریا از طبیعت زیبایی برخوردار است و کیفیت زندگی را بالاتر میبرد
از ارزانترین شهرها هم میتوان به کبک ، وینیپگ و مونترال اشاره کرد. میتوان گفت به طور متوسط هزینه ی دانشگاه های کانادا کمتر از ایالات متحده و انگلیس است. قیمت اجاره ی خانه در شهرها متفاوت است به طور مثلا یک خانه ی تک خوابه در تورنتو نسبت به کبک 1000 دلار گرانتر است. زندگی در کانادا میتواند نسبتا گران باشد. به عنوان مثال هزینه های خانوار میتواند حدود نیمی از حقوق ماهیانه ی شما را در بر بگیرد.مانند مسکن ، آب و برق ، غذا ، بیمه ی درمانی ، هزینه های حمل و نقل و... . با این حال می تواند انتخاب خوبی برای زایمان توریستی و اخذ اقامت برای فرزندتان باشد.
همین حالا مزایای زایمان توریستی در کانادا را مطالعه کنید.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :یکشنبه 06 تیر 1400