کانادا 77

اخبار » هزینه اجاره یا خرید ملک در کانادا

هزینه اجاره یا خرید ملک در کانادا

هزینه اجاره آپارتمان در برخی مناطق کشور کانادا یکسان است. شهرهای تورنتو و ونکوور در این دسته قرار می گیرند. هزینه اجاره آپارتمانی تک خوابه با توجه به اینکه در حومه شهر باشد هزینه ای متفاوت در بر خواهد داشت. هزینه اجاره یک آپارتمان در مرکز شهر از 850$ تا 2300$ (دلار کانادا) متفاوت است. در صورتی که این واحد مسکونی در حومه شهر باشد اجاره بهای آن در بازه 700$ تا 1500$ (دلار کانادا) قرار خواهد گرفت.

هزینه اجاره یک خانه (تقریبا با 3 اتاق) برای یک خانواده در مرکز شهرهای کشور کانادا در حدود 1300$ تا 3600$ (دلار کانادا) در ماه متغیر است. در صورتی که فردی به همراه خانواده خود در حومه شهر زندگی کند، اجاره ماهیانه محل سکونت آن ها در حدود 1100$ تا 2700$ (دلار کانادا) خواهد بود. این هزینه جدا از هزینه هایی است که هر فرد باید به عنوان هزینه انرژی پرداخت کند.

برای خرید ملک در کانادا افراد باید هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کنند و به همین دلیل است که بسیاری از شهروندان کشور کانادا اقدام به خرید ملک نمی کنند. به طور متوسط هزینه خرید یک مترمربع ملک مسکونی در مرکز شهرهای کانادا حدود 6100$ (دلار کانادا) است و این هزینه برای خرید ملک در حومه شهرهای این کشور در حدود 4100$ (دلار کانادا) خواهد بود.

تاریخ :یکشنبه 06 مهر 1399