کانادا 77

اخبار » موزه ی سلطنتی قبل از میلاد در کانادا

موزه ی سلطنتی قبل از میلاد در کانادا
موزه ی سلطنتی قبل از میلاد
طبیعتا هیچ چیز مانند قدم زدن در سالن های عظیم و باشکوه موزه ها که در جای و جای آن آثار هنری که برای صدها سال و حتی هزاران سال پیش است قرار دارد نیست.
شما با رفتن به موزه میتوانید در زمان سفر کنید و چند ساعتی در هنر و خلاقیت جهانیان غوطه ور شوید و همچنین آگاهیه خود را از جهانی که در آن زندگی میکنیم بیشتر میکنید که بشر از چه جایی به اینجا رسیده است.
در کانادا بیش از 2000 موزه وجود دارد و هرکدام از این موزه ها داستان خاص خود را دارند.ما در این مقاله درباره ی یکی از موزه های معروف کانادا که سالانه تعداد زیادی از بازدید کنندگان به این موزه میروند صحبت میکنیم و در ادامه با بقیه ی موزه های کانادا آشنا میشویم.
موزه ی سلطنتی قبل از میلاد
با رفتن به این موزه میتوان گفت که در دهه ی 1920 قدم میزنید.ماموتی غول پیکر و پشمالو را میبینید،در ادامه ماسک های تشریفاتی که در مهمانی های مجلل زده میشده را تماشا میکنید.به طور کلی تاریخ بریتیش کلمبیا همگی در زیر این سقف قرار دارد و میتوانید تاریخ را به خوبی یاد بگیرید.این موزه به جز مجموعه آثار خود سعی میکند آثار را در یک محیط واقع گرایانه به نمایش بگذارد تا هم به واقعیت نزدیک باشد و همچنین برای بیننده جذابیت داشته باشد.در این موزه بیش از 7 میلیون آثار تاریخی قرار دارد که میتوانید با رفتن به این موزه تمام روز خود را در این موزه بگذرانید.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :سه شنبه 26 مرداد 1400