کانادا 77

اخبار » مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

برنامه خود اشتغالی شخصی که بدین طریق قصد مهاجرت به کانادا را دارد باید در یکی از مشاغل آرایشگری، عکاسی، مربیگری ورزشی و …. باشد. علاوه بر این که متقاضی شغل خود را برای خود اشتغالی در کشور کانادا باید مشخص کند، بایستی درآمد کافی جهت ایجاد اشتغال در کشور کانادا را داشته باشد، اما این نوع از مهاجرت به علت عدم پیش نیازهای کافی بسیار سخت و دشوار می باشد و شانس مهاجرت را برای اخذ اقامت کاهش می دهد.
برای یافتن پاسخ ابهامات خود سوالات زیر را بررسی نمایید:

  1. راه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری چگونه است؟ اکثر مدیران و سرمایه گذاران از طریق سرمایه گذاری در استان کبک اقدام به مهاجرت می کنند و افراد نیازمند شرایطی مانند دانش زبان انگلیسی و یا زبان فرانسه می باشند. فرد سرمایه گذار بایستی مبلغ 220000$ (دلار) به دولت کانادا پرداخت کند و حداقل 2 سال سابقه مدیریت تجاری در 5 سال اخیر داشته باشد.
  2. آیا تجربه مدیریتی برای سرمایه گذاری کبک کانادا مورد نیاز است؟ بله، تجربه مدیریتی شامل امور مدیریت، برنامه ریزی منابع انسانی، کنترل منابع انسانی و کنترل منابع مالی در یک شرکت یا سازمان می شود.
  3. مهاجرت به کانادا از طریق استان پرنس ادوارد چگونه است؟ از این طریق ملزم هستید که به رونق اقتصادی کشور کانادا از طریق خرید یک کسب و کار و تاسیس کسب و کار جدید کمک کنید. چنانچه شخص سرمایه گذار در کشور کانادا به شرایط قرارداد عمل کرد، 200000$ (دلار) را به عنوان وثیقه به دولت کشور کانادا پرداخت میکند.
  4. شرایط مهاجرت به کانادا از طریق پرنس ادوارد چیست؟ 600000$ (دلار) باید در حساب بانکی فرد متقاضی وجود داشته باشد، سن فرد متقاضی باید بین 21 تا 59 سال باشد، حداقل مدرک تحصیلی فرد متقاضی باید دیپلم باشد، دارا بودن مدرک زبان آیلتس با کسب حداقل نمره 4 در آزمون آیلتس مورد نیاز است، فرد متقاضی بایستی 5 سال سابقه مدیریتی داشته باشد.
تاریخ :پنجشنبه 02 مرداد 1399