کانادا 77

اخبار » مطالعات رسانه ای در کانادا

مطالعات رسانه ای در کانادا
شاید کمتر کسی اسم این رشته را شنیده باید یا با آن آشنایی داشته باشد اما وقتی درباره ی آن توضیح دهیم متوجه ی ضرورت این رشته و کاربردی بودن آن میشوید.رشته ای که در کانادا طرفدار زیادی دارد و میتوانید با ادامه تحصیل در این رشته و کسب مهارت لازم به درآمدی خوبی دست پیدا کنید.
مطالعات رسانه ای بیشتر شامل شاخه هایی مانند ساخت فیلم و سریال،راه اندازی وب سایت،تجزیه و تحلیل روزنامه ها و طراحی مجلات میباشد.این شاخه هایی که گفته شد تنها بخشی از این رشته است.
اما چرا این رشته در کانادا محبوب است و برای تحصیل این رشته جزو انتخابات برتر است؟
در 100 دانشگاه برتر جهان در قسمت مطالعات ارتباطی و رسانه ای،4 دانشگاه کانادا حضور دارد.نام این دانشگاه ها عبارتند از : دانشگاه تورنتو،دانشگاه مک گیل،دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه مونترال.
این یک دوره خلاقانه برای کسانی است که خواهان حرفه ای در صنعت رسانه مانند روابط عمومی ، روزنامه نگاری ، فیلمبرداری بازاریابی دیجیتال و انتشار می باشند.این رشته بسیار رقابتی و محبوب است و می توان در این رقابت ها تجربه کسب کنید.
با ارتقای علم و فناوری و ظهور رسانه های دیجیتالی امروزه هر شرکتی نیاز به افرادی با مهارت های ارتباطی آنلاین دارند که همین مورد بسیار موقعیت شغلی زیادی ایجاد میکند.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :یکشنبه 24 مرداد 1400