کانادا 77

اخبار » مزایای تحصیل در استان نیوبرانزویک

مزایای تحصیل در استان نیوبرانزویک

نیوبرانزویک مهد مراکز شهری مونکتون، فدریکتون و سن جان می باشد. این شهرها به اتفاق یکدیگر بر صحنه تحصیلات عالیه حکم رانی می نمایند. تحصیلات عالیه دارای تاریخی غنی در نیوبرانزویک است. اولین دانشگاه زبان انگلیسی در کانادا دانشگاه نیوبرانزویک بود و دانشگاه مونت آلیسون اولین دانشگاه قلمرو بریتیش است که به زنان مدرک لیسانس اهدا نموده است.

برای دانشجویان بین المللی آینده نگری که علاقه به تحصیلات عالیه بدون داشتن عذاب و هزینه شهرهای بزرگ هستند، نیوبرانزویک گزینه مناسبی به نظر می آید.

- کیفیت

الزامات برنامه های خاص توسط دانشگاه تعیین می گردد و ممکن است الزام هر برنامه با برنامه ای دیگر متفاوت باشد. متقاضی در ابتدا می بایست سیستم تحصیل دوره دبیرستان خود را برای دانشگاه جهت تعیین دارا بودن استاندارد های پذیرش از سوی موسسه مشخص سازد.

- آزمون های زبان انگلیسی

دانشگاه های کانادا معمولا جهت تعیین توانایی و مهارت در زبان انگلیسی متقاضیان، نمره آزمون آیلتس آنان را در نظر می گیرند. بسیاری از دانشگاه ها همچنین نمره آزمون تافل را نیز قبول دارند. در این باب بهتر است الزامات رشته مورد نظر خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

- تمرکز بین المللی

اگرچه تعداد انگلیسی زبانان بیش از فرانسه زبانان می باشد، اما نیوبرانزویک دارای تعداد بالایی از اقلیت های فرانسه زبان است و استانی چند زبانه به حساب می آید. این مساله به دانشجویان بین المللی کمک می نماید تا بتوانند به هر زبانی که مایل باشند (فرانسه یا انگلیسی) مشغول به تحصیل گردند. به علاوه، دانشگاه های استان تمرکز بین المللی خاصی را حفظ نموده اند و با دیگر موسسات سرتاسر دنیا در شراکت هستند.

- مراکز شهری کوچکتر

چنانچه شهرهای بزرگی چون تورنتو، ونکوور، مونت رئال یا کلگری مناسب شما نیست، قطعا نیوبرانزویک گزینه خوبی خواهد بود. این استان محیط زندگی شهری بدون داشتن دردسر شهر های بزرگ را (بدون احتساب هزینه های سرسام آور) در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. فدریکتون، سن جان، مانکتون و دیپه از جمله مراکز مشهور تحصیلات عالیه می باشند.

تاریخ :پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399