کانادا 77

اخبار » لوازم مورد نیاز در سفر برای خانوم های باردار

لوازم مورد نیاز در سفر برای خانوم های باردار
لوازم مورد نیاز در سفر برای خانوم های باردار
متخصصین و ماماهای همراه توصیه می کنند تا از سفر در دوران بارداری اجتناب کنید مگر آن که مجبور باشید در شرایطی مانند زایمان توریستی که در این صورت باید یک سری وسایل را حتما همراه خود داشته باشید، در ادامه لیستی از وسایل مورد نیاز زنان باردار را در سفر برایتان آورده ایم همراه باشید:
1. دفترچه بیمه : بهتر است داروهایی که به آن ها حساسیت دارید را روی برگه ای کاغذ به همراه دفترچه بیمه بردارید که در صورت لزوم به آن بدون استرس بتوانید استفاده کنید.
2. آخرین سونوگرافی : به همراه داشتن آخرین سونوگرافی و تجویز پزشک را به همراه داشته باشید. در مسافرت های خارج از کشور حواستان باشد متن ترجمه شده را نیز با خود همراه کنید.
3. مجوز پزشک: در سفرهای هوایی بعضی از شرکت ها در هنگام سوار شدن به هواپیما از شما مجوز می خواهند.
4. رویه توالت و ستکش یکبار مصرف: هر دو این موارد در داروخانه ها با قیمت بسیار مناسبی موجود هستند. از به همراه داشتن آن ها غافل نشوید.
5. داروها و مکمل ها: داروها و تقویت کننده هایی که در دوران بارداری مصرف می کنید را همراه داشته باشید. ممکن است در شهر مقصد داری شما با شرکت دیگری عرضه شود و با بدن شما سازگار نباشد. تجربه نشان داده به همراه داشتن مکمل ها می تواند کمک شایانی باشد.
6. دستمال مرطوب : دستمال های مرطوب کاربردهای زیادی دارند و اگر بی بو و بی عطر باشند می توانند در حکم دستمال توالت هم مورد استفاده قرار بگیرند.

ما در کانادا 77 سفر خوبی را برای شما آرزومندیم.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :یکشنبه 02 خرداد 1400