کانادا 77

اخبار » عوامل موثر بر رشد بخش های مختلف صنایع توریسم کانادا

عوامل موثر بر رشد بخش های مختلف صنایع توریسم کانادا
  • یک محیط امن و پذیرا: در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر که شاهد افزایش چشمگیر رفتار علیه بیگانگان از جمله حمله به گردشگران هستیم، کانادا هنوز مکانی امن و پذیرا برای بیگانگان است.
  • شهرهای متنوع و مناسب برای زندگی: مناطق شهری کانادا در دسترس گردشگران است و هر کدام جاذبه های بی نظیری دارند که نشان دهنده تاریخ و میراث بی نظیر آنها است.
  • جاذبه های طبیعی فراوان: کانادا به عنوان مکانی زیبا و چشمگیر و طبیعتی زیبا شناخته شده است و دارای طیف گسترده ای از جاذبه های طبیعی در سطح جهانی از جمله کوه ها، دریاچه ها و شفق ها و حیوانات وحشی است. این محیط طبیعی طیف گسترده ای از فعالیت های فضای باز از جمله پیاده روی، قایق رانی، دوچرخه سواری، اسکی، صخره نوردی، شکار و ماهیگیری را امکان پذیر می کند. کسانی که می خواهند طبیعت را در نزدیکی مراکز مهم شهری تجربه کنند، می توانند به راحتی آن را پیدا کنن ، در حالی که افرادی که به دنبال یک تجربه دور افتاده تر هستند نیز طیف گسترده ای از گزینه ها را در دسترس دارند.
  • پیشنهادات فصلی: کانادا چهار فصل مجزا را تجربه می کند و فرصت هایی را برای تجربیات بسیار متفاوت در طول سال فراهم می کند.
  • تنوع فرهنگی: در کانادا سالانه طیف گسترده ای از رویدادها در سراسر کشور برگزار می شود که شامل جشن مردمان بومی کانادا، میراث انگلیسی و فرانسوی و رویدادهای چند فرهنگی امروز است.
تاریخ :سه شنبه 29 مهر 1399