کانادا 77

اخبار » شرایط کلی خرید املاک در کانادا

شرایط کلی خرید املاک در کانادا

همه افرادی که قصد دارند ملکی را در این کشور خریداری کنند این فرصت را خواهند داشت تا بدون هیچ گونه محدودیتی نسبت به این امر اقدام کنند. شهروندان همه کشورهای جهان در صورتی که ورود آن ها به کشور کانادا دارای محدودیت نباشد قادر خواهند بود تا ملک شخصی خود را در این کشور داشته باشند اما ذکر این نکته الزامی است که خرید ملک به دریافت اقامت این کشور ختم نخواهد شد و شهروندان سایر کشورها باید از راه های مهاجرت به کانادا وارد این کشور شده و در ملک خود اقامت داشته باشند.

همه افرادی که اقامت کانادا را بدست آورده اند می توانند بدون نیاز به پرداخت مالیات 15% در این کشور خانه خریداری کنند. از سوی دیگر همه افرادی که پاسپورت کانادا را بدست آورده اند و برای مدت 6 ماه در خارج از خاک این کشور اقامت داشته اند، شهروند کانادا محسوب نمی شوند با این وجود آن ها نیز قادر خواهند بود تا بدون نیاز به پرداخت مالیات 15 درصدی اقدام به خرید خانه در این کشور کنند.

سرمایه گذاری در کانادا در بسیاری از موارد به کسب اقامت ختم می شود اما در رابطه با خرید ملک چنین امکانی وجود ندارد. بسیاری از کشورهای اروپایی نظیر ترکیه، اسپانیا، پرتغال و یونان به شهروندان خارجی اجازه خواهند داد تا در صورت خرید ملک در این کشورها اقامت آن کشور را بدست آورند.

تاریخ :دوشنبه 10 شهریور 1399