کانادا 77

اخبار » سیروپ

سیروپ
سیروپ کانادا
در این مقاله درباره ی شیره ای صحبت میکنیم که سالیانه سال است که در کانادا کشف شده است و امروزه بین نزدیک به ۴۸ کشور در دنیا از این شیره استفاده میکنند و لذت میبرند.
شیره ای که از درخت افرا خارج میشود و با برف مخلوط میشود تبدیل به شیره ای به نام سیروپ میشود که تولید این شیره در فصل بهار میباشد.سیروپ به رنگ های مشکی و قرمز میباشد و دارای آب و مواد ارگانیک و مواد مغذی بسیاری است که حیوانات هم از این شیره استفاده میکنند و خواص زیادی دارد.
سیروپ جزو اولین شیرین کننده هایی بوده است که در آمریکایه شمالی استفاده میشده است.همچنین امروزه در نوشیدنی های تابستانی زیاد از این شیره استفاده میکنند که طعم خاصی به نوشیدنیه شما میدهد مانند موهیتو.در هر درخت تقریبا ۱ لیتر سیروپ وجود دارد که برای تولید این ۱ لیتر سیروپ ۴۰ لیتر آب مصرف میشود که مقدار بسیار عجیبی است برای همین با ارزش است. سیروپ را میتوان گفت جزوی از فرهنگ کانادا است،از زمان سرخپوستان کانادایی تا امروز و سوغات کانادا محسوب میشود و در جهان سیروپ کانادا بسیار معروف است.
برای اینکه به راحتی دسترسی به سیروپ داشته باشید بهتر است سمت شرق کانادا و همچنین شهر کبک بروید زیرا بیشتر مقدار سیروپ در این مناطق است.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :پنجشنبه 18 شهریور 1400