کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه

سوالات پرتکرار سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه
  • شرایط سرمایه گذازی در کانادا با کمترین هزینه به چه صورت می باشد؟ از سوی اداره مهاجرت کانادا نامه ای به فرد ارسال می شود که در این نامه پرونده فرد سرمایه گذار در کشور کانادا در حال بررسی می باشد. زمانی که پرونده و مدارک شخص سرمایه گذار تایید شد باید 220000$ (دلار کانادا) به یک حساب بانکی از جانب یک موسسه از سوی دولت کانادا پرداخت شود.
  • سرمایه گذاری در کانادا با هزینه 210000$ (دلار) چگونه است؟ شما مبلغ 210000$ (دلار کانادا) را به عنوان سپرده به یکی از موسسات دولت کانادا به امانت می گذارید، با این عمل موسسه فوق الذکر تمامی کارهای شما را در کشور کانادا پیگیر می شود.
  • چه مقدار سرمایه برای اخذ اقامت دائم کانادا نیاز است؟ به عنوان یک سرمایه گذار مهاجر، فرد اصلی و خانواده او می توانند با سرمایه گذاری 800000$ (دلار) برای حداقل 5 سال تحت برنامه فدرال، اقامت دائم را دریافت کنند. این مربوط به متقاضیانی است که قصد اقامت در هر نقطه در کانادا به جز کبک را دارند.
  • آیا افراد خارجی غیر مقیم اجازه سرمایه گذاری در کانادا را دارند؟ عمدتا این موضوع برای ایرانی ها سخت می باشد ولی اکنون سرمایه گذاری با مبالغ 210000$ یا 800000$ (دلار) یا به صورت استارت آپ و خرید 30% از سهام شرکت های کانادایی شدنی است.
  • متداول ترین برنامه های سرمایه گذاری در کانادا کدامند؟ اوراق قرضه پس انداز کانادا CSB، صندوق مبادله ارزی ETF، گواهینامه سرمایه گذاری تضمینی GIC، صندوق متقابل کشوری.
تاریخ :چهارشنبه 26 شهریور 1399