کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار درخصوص اقامت کانادا از طریق تولد

سوالات پرتکرار درخصوص اقامت کانادا از طریق تولد
  1. سیستم تولد کشور کانادا چیست؟ سیستم تولد کشور کانادا بر مبنای سیستم خاک است که سیستم خاک یکی از شیوه ‌های اعطای تابعیت است که بر اساس آن هر فردی که در قلمرو یا سرزمین یک کشور متولد می‌شود تابعیت یا شهروندی آن کشور را هم دریافت میکند.
  2. آیا کانادا تولد فرزندان کانادا را قبول می کند؟ کانادا یکی از معدود کشورهایی است که در صورت تولد در کانادا، حتی اگر شهروند کانادایی نباشید، به فرزند شما تابعیت خودکار میدهد. اگر می خواهید شهروند کانادایی شوید، راه های قانونی برای دستیابی به اقامت با کودک متولد کانادایی وجود دارد.
  3. آیا گواهی تولد در کانادا منجر به اقامت دائم می شود؟ افراد برای اخذ اقامت دائم در ابتدا باید فرم درخواست اقامت را تکمیل نمایند و سپس تحت معاینه پزشکی و امنیتی قرار گیرند. در این حین باید گواهی های مدارک تحصیلی و فیش حقوقی نیز ارائه شود.
  4. کدام کشورها با تولد به افراد تابعیت و پاسپورت می دهند؟ آرژانتین، باربادوس، بلیز، برزیل، کانادا، شیلی، کوبا، اکوادور، فیجی، گرنادا، گواتمالا، گویان، هندوراس، جامائیکا، لسوتو، مکزیک، نیکاراگوئه، پاراگوئه، پاناما، پرو، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادینها، ترینیداد و توباگو، تووالو و اروگوئه، اوکراین.
  5. به غیر تولد راه های دیگر مهاجرت به کانادا کدامند؟ از بهترین راه های ورود به کشور کانادا که دارای ریسک فوق العاده پایین باشد ویزای تحصیلی برای مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین ویزای اسکیل ورکر با امتیازبندی می باشد.
تاریخ :پنجشنبه 16 مرداد 1399