کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار درباب شرایط مهاجرت به کانادا

سوالات پرتکرار درباب شرایط مهاجرت به کانادا

افرادی که در خصوص شرایط مهاجرت به کانادا سوالاتی دارند موارد زیر را مورد توجه قرار می دهند:

  1. راه های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا چگونه است؟ راه های مهاجرت از طریق ویزای توریستی کانادا، ویزای سرمایه گذاری کانادا، ویزای خود اشتغالی کانادا، ویزای ازدواج و نامزدی، ویزای تولد، ویزای کاری و ویزای تحصیلی کانادا می باشد.
  2. چه مدارکی موجب اخذ ویزای توریستی کانادا می شود؟ حساب مالی خوب، ارائه اسناد ملکی، دعوت نامه معتبر از کانادا، سابقه کاری و ارائه فیش حقوقی، ارائه مدارک تحصیلی، داشتن پروانه کسب و از همه مهم تر سابقه سفر به حوزه شنگن.
  3. تمکن مالی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا چیست؟ طبق قوانین مهاجرتی کانادا، فرد باید ثابت نماید که حداقل 10000$ (دلار) برای هر نفر در حساب نشان دهد، به علاوه 2000$ (دلار) اضافی برای هر فرد همراه که با او مهاجرت می کند در حساب بانکی با ارائه پیرینت حساب در نظر گیرد.
  4. بهترین راه های مهاجرت و ورود به کانادا کدامند؟ از طریق مهاجرت Express Entry یا همان راه ورود سریع به کانادا، از طریق برنامه PNPs یا همان برنامه های استانی، از طریق ویزای تحصیل در مقاطع کالج های ورود به بازار کار یا مقاطع دانشگاهی، از طریق برنامه AIP و برنامه آزمایشی مهاجرت به آتلانتیک.
  5. آیا کانادا کشور پر هزینه ای می باشد؟ متوسط هزینه اجاره یک آپارتمان دو خوابه 990$ (دلار) در ماه می باشد که البته این هزینه ها در ایالت انتاریو بالاتر نیز هستند و دو شهر تورنتو و ونکور از گران ترین ها و بهترین ها شناخته شده است.
تاریخ :پنجشنبه 09 مرداد 1399