کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار درباب تابعیت کانادا از طریق تولد

سوالات پرتکرار درباب تابعیت کانادا از طریق تولد
  1. اخذ پاسپورت برای تولد در کانادا چگونه است؟ بچه هایی که در خاک کانادا، در محدوده هوایی و یا کشتی های کانادایی متولد می شوند، تابع و یا شهروند کانادا محسوب می شوند و می توانند در این کشور به طور دائمی بدون وجود هرگونه محدودیتی زندگی کنند.
  2. مزایای اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا چیست؟ کودکانی که در کانادا متولد میشوند، به طور دائمی از تمامی خدمات و امکانات زندگی در کانادا مانند تحصیل، خدمات درمانی، مسافرتی، کاری و غیره استفاده می کنند و می توانند به بزرگترین کشورهای دنیا مانند انگلیس و آمریکا مهاجرت کنند.
  3. آیا زایمان در کانادا موجب اقامت و تابعیت می شود؟ زایمان در کانادا برای والدین کودک متولد شده در خاک کانادا هیچ مزیتی از نظر اقامتی نخواهد داشت و فقط این اقامت و تابعیت برای فرزند متولد شده در کانادا است.
  4. هزینه های تولد در کانادا چقدر می باشد؟ هزینه زایمان طبیعی 5000$ (دلار) تا 8000$ (دلار) است و زایمان به صورت سزارین 10000$ (دلار) تا 12000$ (دلار) می باشد.
  5. در چه صورت والدین می توانند اقامت دائم کانادا را با تولد فرزند بگیرند؟ اگر کودک متولد شده در کانادا بالای 18 سال باشد می تواند از والدین خود حمایت کرده و برای اقامت دائم آن ها اقدام نماید و برای اقامت دائم پدربزرگ و مادربزرگ باید از نظر مالی هم آن ها را حمایت کند.
تاریخ :چهارشنبه 22 مرداد 1399