کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار درباب برنامه ورود سریع به کانادا

سوالات پرتکرار درباب برنامه ورود سریع به کانادا

متقاضیان برای ورود سریع به کانادا سوالات زیر را عنوان می نمایند:

  1. مزایای ورود سریع کانادا چیست؟ به بازار کار و رشد اقتصادی کشور کانادا کمک میکند، مهاجرت به کانادا را به روش نوین و الکترونیکی تبدیل میکند، به تمامی استان های کشور کانادا این امکان را می دهد که بر اساس بازار استان خود نیرو جذب کنند و باعث جذب سریع مهاجر می شود.
  2. ایجاد پروفایل EE در برنامه ورود سریع به کانادا چیست؟ پروفایل EE اطلاعات شخصی نظیر مهارت ها، زبان انگلیسی، زبان فرانسوی، تجربه کاری، تحصیلات و اطلاعات شخصی را دربرمیگیرد.
  3. موارد ضروری در مراحل Express Entry چیست؟ مواردی که در مرحله اول Express Entry بسیار حائز اهمیت است داشتن تجربه و دانش کافی از بازار کار کانادا و اطلاع از قوانین مهاجرت در این کشور است. چنانچه EE فرد توسط دولت فدرال کشور کانادا تایید شد، الباقی بررسی ها و اطلاعات فرد متقاضی وارد اصطلاحا استخر می شود. نکته بسیار مهم آن است که اطلاعات شما باید تماما صحت داشته باشند، چنانچه اطلاعات ورودی غیرواقعی باشد، ممکن است الباقی بررسی های شما تا چندین سال در استخر باقی بماند.
  4. مدت زمان ارسال دعوت نامه راه ورود سریع چقدر است؟ بعد از انتخاب، افراد واجد شرایط توسط دولت فدرال از استخر، برای مهاجرت به کانادا دعوت می شوند. حدود 60 روز افراد دارای شرایط و منتخب مهلت دارند که پرونده آنلاین خود را برای اخذ اقامت دائماشان ثبت کنند. اداره مهاجرت کشور کانادا در کمتر از 6 ماه جاری به بررسی پرونده آنلاین ارسال شده می پردازند.
تاریخ :شنبه 28 تیر 1399