کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار درباب اقامت کانادا از طریق پناهندگی

سوالات پرتکرار درباب اقامت کانادا از طریق پناهندگی

افرادی که تمایل به اخذ اقامت کانادا از طریق پناهندگی دارند با سوالات زیر روبرو می شوند:

  • روش های قانونی مهاجرت به کانادا کدامند؟ افراد می توانند با داشتن سرمایه کافی در کشور کانادا سرمایه گذاری کنند و موجب ایجاد کسب و کار جدید شوند و یا افراد می توانند به عنوان کارآفرین وارد خاک کانادا شوند. یکی از کم ریسک ترین راه های مهاجرت از طریق تحصیل می باشد ک با اخذ ویزای تحصیلی همراه است.
  • روش های درخواست پناهندگی در کانادا از چند طریق می باشد؟ اقدام برای پناهنده شدن در کانادا از داخل کشور کانادا و اقدام برای پناهنده شدن در کانادا از کشورهای خارجی.
  • درخواست پناهندگی داخل کشور کانادا چگونه است؟ پرونده افرادی که برای پناهنده شدن در کشور کانادا هستند توسط آژانس خدمات مرزی کانادا بررسی می شود تا در صورت داشتن صلاحیت، متقاضیان در کشور کانادا ساکن شوند. تیم مهاجرت و پناهندگی در کانادا وظیفه مصاحبه با پناهندگان را دارد.
  • درخواست پناهندگی در چه صورتی ثابت می شود؟ پناهندگان باید ثابت کنند که در چه شرایطی قرار داشته اند و یا برای مثال ثابت کنند که وضعیت زندگی و دین آن ها در امان نبوده است و شرایط مناسبی نداشته اند. مصاحبه ای که با پناهندگان انجام می شود به دو زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد و در صورت نیاز متقاضی می تواند مترجم داشته باشد.
  • آیا تحصیل برای پناهندگان رایگان می باشد؟ افرادی که می خواهند بعد از پناهندگی و تایید صلاحیت در کانادا مشغول به تحصیل شوند، می توانند دوره های پایه تحصیلی را تا مدرک دیپلم به طور رایگان سپری کنند. دوره های دانشگاهی در کشور کانادا رایگان نمی باشند و متقاضیان برای ورود به دانشگاه های معتبر کانادا می بایست توان پرداخت شهریه را داشته باشند.
تاریخ :شنبه 04 مرداد 1399