کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار درباب اقامت کانادا از طریق تمکن مالی

سوالات پرتکرار درباب اقامت کانادا از طریق تمکن مالی
  1. اقامت کانادا از راه تمکن مالی چگونه است؟ افرادی که با انتخاب این روش می خواهند مقیم کانادا شوند، نیازی به تاسیس کمپانی و سپس پرداخت عوارض و جذب نیروی کار ندارند. در صورتی که شما از این روش بخواهید مقیم کشور کانادا شوید، سرمایه یا پول شما در خطر نمی باشد و می توانید در مورد این موضوع اطمینان کامل داشته باشید.
  2. آیا برای اقدام به تمکن مالی کانادا فرد نیازمند مدرک زبان است؟ کسب اقامت کانادا از روش تمکن مالی نیازی به داشتن مدرک زبان معتبر انگلیسی و یا مدرک زبان معتبر زبان فرانسوی ندارد، افرادی که می خواهند از این طریق به کشور کانادا مهاجرت کنند و سپس مقیم این کشور شوند می توانند با داشتن هر سنی اقدام کنند.
  3. مراحل اقدام به کسب اقامت کانادا چگونه است؟ امضاء قرارداد مربوطه با کمپانی، ارائه اسناد و مدرک های مورد نیاز به کمپانی، مراجعه به سفارت برای تکمیل فرم و مصاحبه.
  4. مدارک مورد نیاز برای اقامت کانادا از راه تمکن مالی چیست؟ مدارک و اسنادی که باید برای انجام مراحل کسب اقامت کانادا از روش تمکن مالی ارائه شود عبارتند از اینکه فرد باید محل سکونت و اقامت خود را در کشور پیشرفته کانادا مشخص کند و آدرس دقیق خانه خود را ارائه دهد. فرد باید با مراجعه به سازمان ها و موسسه های بیمه، بیمه درمانی دریافت کند تا بتواند از خدمات درمانی و سلامت در کشور کانادا بهره مند شود.
  5. آیا اقامت از طریق تمکن مالی روش مناسبی می باشد؟ اقامت کانادا از راه تمکن مالی تنها یکی از راه های مهاجرت می باشد اما به یاد داشته باشید که این روش امن ترین روش و کم خطرترین روش کسب اقامت کشور کانادا است.
تاریخ :دوشنبه 31 شهریور 1399