کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار در خصوص پناهندگی در کانادا

سوالات پرتکرار در خصوص پناهندگی در کانادا

سوالاتی که در خصوص پناهدگی در این کشور مطرح می شود عبارتند از:

  • مزایای مهاجرت به کانادا به صورت قانونی چیست؟ محیط دو زبانه (فرانسه و انگلیسی)، مهاجرپذیر بودن، امکان تحصیل در بهترین دانشگاه ها، امکانات رفاهی فوق العاده، امنیت بالای اجتماعی و اقتصادی.
  • شرایط پناهندگی در کانادا چیست؟ زمانی که قصد دارید پناهندگی در این کشور را بدست آورید باید یک دلیل شفاف و منطقی ارائه دهید. در حقیقت شما باید ثابت کنید که نیازمند دریافت حمایت از جانب کشور دیگری هستید. فرد نیازمند به حمایت کسی است که در صورت بازگشت به میهن خود، مورد شکنجه، ظلم یا تنبیه شدید قرار خواهد گرفت و زندگی او به خطر خواهد افتاد.
  • روند ثبت درخواست پناهندگی چگونه است؟ این امکان برای شما وجود خواهد داشت که از طریق IRCC (اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا) مراجعه کرده و فرم درخواست پناهندگی در این کشور را تکمیل کنید. اگر برای شما این امکان وجود ندارد، می توانید از طریق حضور در مرز برای درخواست پناهندگی خود اقدام کنید.
  • اعتراض به حکم ریجکتی پناهندگی در کانادا چگونه است؟ شما تنها 15 روز فرصت قانونی خواهید داشت تا نسبت به حکم وارد شده اعتراض نهایی خود را به ثبت رسانید. در غیر این صورت شما رد درخواست خود برای پناهندگی در کانادا را پذیرفته اید و باید خاک این کشور را ترک کنید.v
تاریخ :چهارشنبه 25 تیر 1399