کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار در خصوص ویزای کاری کانادا

سوالات پرتکرار در خصوص ویزای کاری کانادا
  • اخذ ویزای کار در کانادا 2020 چقدر زمان میبرد؟ زمان پردازش برای اجازه کار بسته به مکان ارائه و نوع برنامه، می تواند بسیار متفاوت باشد. برنامه های ارسال شده در داخل کانادا (برنامه های افزودنی به مجوزهای کار که قبلاً صادر شده اند) معمولاً از آگوست 2014 حدود 38 روز برای درخواست و حدود 25 روز برای تکمیل فرأیند به صورت آنلاین زمان می برد.
  • در چه صورت فردی می تواند واجد شرایط کار در کانادا شود؟ شما نمی توانید به طور قانونی در کانادا با ویزای توریستی یا ویزیت کار کنید. اگر دارای ویزای اقامت دائم، اجازه کار حامی کارفرما یا مجوز کار پس از تحصیل هستید، در این حالت از نظر قانونی مجاز به کار در کانادا هستید.
  • دانشجویان خارجی در کانادا چقدر درآمد کسب می کنند؟ متوسط حقوق دانشجویان بین المللی در کانادا 54191$ (دلار) در سال یا 27.79$ (دلار) در ساعت است. بر اساس سطح علمی هر فرد از 26700$ (دلار) در سال شروع می شود در حالی که بیشتر کارمندان با تجربه 92،124$ (دلار) در سال درآمد دارند.
  • آسان ترین راه برای مهاجرت به کانادا برای افرادی که قصد کار در این کشور را دارند، چیست؟ از طریق مهاجرت Express Entry یا همان راه ورود سریع به کانادا، از طریق برنامه PNPs یا همان برنامه های استانی، از طریق ویزای تحصیل در مقاطع کالج های ورود به بازار کار یا مقاطع دانشگاهی، از طریق برنامه AIP برنامه آزمایشی مهاجرت به آتلانتیک
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار برای سال 2020 چیست؟ اصل و کپی از تمام مدارک تحصیلی، کپی مدارک حرفه ای، گواهینامه های تجربه کار از کارفرمایان قبلی و نامه مرجع کارفرما، مدرک زبان معتبر
تاریخ :دوشنبه 05 خرداد 1399