کانادا 77

اخبار » سوالات پرتکرار در خصوص خرید ملک در کانادا

سوالات پرتکرار در خصوص خرید ملک در کانادا
  • آیا افراد خارجی امکان خرید ملک در کانادا را دارند؟ خارجی ها می توانند فقط برای استفاده خود یک ملک مسکونی داشته باشند (ساکنان دائم به دو ملک محدود می شوند). قبل از خرید ملک، افراد خارجی باید به مدت یک سال در کشور اقامت داشته باشند. افرادی که قصد تاسیس شرکت در این کشور را دارند باید از آن ملک به عنوان مکان شرکت استفاده نمایند.
  • آیا افراد خارجی می توانند در کشور کانادا مالک صرف شوند؟ خرید املاک و مستغلات در کانادا بسیار آسان می باشد و اگر شما قصد دارید هر سال 6 ماه یا کمتر در این کشور بمانید، یعنی افرادی هستید که اقامت دائم کانادا را ندارید، دولت به شما اجازه افتتاح حساب و خرید ملک را می دهد که این نکته برای ایرانی ها با وجود تحریم ها استثنا است.
  • مالیات خرید ملک در این کشور چقدر است؟ مالیات برای هزینه هایی مانند مالیات انتقال زمین، هزینه ثبت سفارش و مالیات خرید ملک می باشد. به عنوان مثال اگر مالیات انتقال زمین شما 1.5٪ و هزینه خانه شما 300000$ (دلار) باشد، 4500$ (دلار) پرداخت خواهید کرد.
  • آیا خرید ملک در کانادا موجب اقامت دائم می شود؟ اتباع خارجی اجازه خرید ملک در این کشور را خواهند داشت اما نباید به امید این باشند که صرفا با خرید ملک می توانند اقامت دائم دریافت کنند به همین منظور فرد باید حداکثر 6 ماه در سال در کانادا زندگی کند.
  • آیا دانشجویان بین المللی می توانند در کانادا خانه بخرند؟ بله، دانشجویان خارجی هیچ مشکلی برای خرید ملک در این کشور ندارند و حتی می توانند وام بانکی محلی دریافت کنند و به عنوان پیش پرداخت باید 35% را پرداخت نمایند.
تاریخ :سه شنبه 11 شهریور 1399