کانادا 77

اخبار » سوالات متداول در خصوص ویزای همراه کانادا

سوالات متداول در خصوص ویزای همراه کانادا
  • آیا ویزای همراه اجازه کار دارد؟ کشور کانادا از جمله کشورهای مهاجر پذیر می باشد که هم به نفر اصلی و هم به همراه که شامل همسر و فرزند زیر 22 سال می شود ویزا می دهد. ویزای همراه برای همسر با اجازه کار بوده و اصطلاحا به w1 معروف می باشد در نتیجه ویزای همراه کانادا دارای اجازه کار به صورت تمام وقت است.
  • آیا ویزای همراه در این کشور به صورت همزمان صادر می شود؟ در واقع این مسئله برای افرادی که دارای پاسپورت ایرانی هستند حساسیت وجود دارد زیرا سابقه ایرانی ها از نظر همزمانی و اقدام به پناهندگی تا به امروز بد بوده است در نتیجه بهتر می باشد در ابتدا نفر اصلی مهاجرت نموده و در بازه زمانی کوتاه مدت نفر همراه بپیوندد. برای ویزای همراه همزمان شرایط خاصی وجود دارد.
  • آیا سن فرزندان به صورت همراه برای کانادا تا 18 سال می باشد؟ خوشبختانه طبق قوانین جدید سایت رسمی کانادا، ویزای همراه برای فرد همراه زیر 22 سال تعیین شده است که این سن در اکثر کشورها زیر 18 سال هست.
  • آیا پدر مادر هم شامل ویزای همراه می شوند؟ همراه فقط شامل همسر و فرزندان زیر 22 سال می باشد و کشور کانادا اکنون به والدین دانش آموزانی که برای مدارس کانادا اقدام به اخذ ویزای تحصیلی می نمایند، ویزای توریستی به صورت 5 ساله مالتی پل می دهد.
  • آیا ویزای همراه والدین اجازه کار دارد؟ در اینجا باید اینگونه پاسخ داد که از زمانی که کشور کانادا ویزای گاردین (قیمومیت) را برای والدین حذف کرد و به پدر و مادر فقط ویزای توریستی داد، این اجازه کار برای آن ها حذف شد.
تاریخ :سه شنبه 20 خرداد 1399