کانادا 77

اخبار » سوالات متداول در خصوص مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

سوالات متداول در خصوص مزایا و معایب مهاجرت به کانادا
  • مهم ترین مزایای مهاجرت به کانادا کدامند؟ اخذ اقامت دائم در کانادا، اخذ پاسپورت کانادا، اخذ تابعیت کانادا برای فرزندان، فرصت شغلی فراوان، کشور چند ملیتی.
  • معایب کشور کانادا چیست؟ سخت گیر بودن آفیسر کانادا برای اعطای ویزا به ایرانی ها، سیستم بهداشت عمومی در کشور کانادا نظام بهداشتی سوسیالیستی حاکم می باشد، نظارت و کنترل بالای دولت بر روی زندگی مردم، مخارج اقامت و زندگی در کشور کانادا بسیار بالاتر از ایران می باشد.
  • آسان ترین راه برای مهاجرت به کانادا برای افرادی که قصد کار در این کشور را دارند، چیست؟ از طریق مهاجرت Express Entry یا همان راه ورود سریع به کانادا، از طریق برنامه PNPs یا همان برنامه های استانی، از طریق ویزای تحصیل در مقاطع کالج های ورود به بازار کار یا مقاطع دانشگاهی، از طریق برنامه AIP برنامه آزمایشی مهاجرت به آتلانتیک
  • آیا مهاجرت به کانادا ایده خوبی است؟ مهاجرت کانادا یکی از بهترین ها در جهان به حساب می آید زیرا متقاضیان با فرصت های بهتر برای اشتغال و همچنین رشد شخصی روبرو می شوند.
  • شاخصه های مهم مهاجرت به کانادا کدام است؟ فرصت شغلی بسیار بالا، آزادی، شرایط عالی زندگی و برنامه های اجتماعی متنوع. کشور کانادا مهاجر پذیری بالا دارد زیرا افرادی که مهارت های جدید دارند می توانند در آن ادغام شوند و جامعه را قوی تر کنند.
تاریخ :پنجشنبه 29 خرداد 1399