کانادا 77

اخبار » سوالات اصلی درباب یافتن کار در پروژه آتلانتیک

سوالات اصلی درباب یافتن کار در پروژه آتلانتیک
  • پروژه مهاجرت به آتلانتیک یا به اختصار AIIP مختص کدام استان های کاناداست؟ استان های نیوبرونزویک، نیوفوندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد (PEI) و نوآ اسکوشیا باهم منطقه آتلانتیک کانادا را تشکیل داده و برنامه مهاجرتی AIIP مختص این استانهاست.
  • هدف از پروژه آتلانتیک چیست؟ هدف از این برنامه مهاجرتی تکمیل و تامین نیازهای بازار کانادا در 4 استان نیوفوندلند و لابرادور، نیوبرونزویک، نوآ اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد می باشد. در این طرح مهاجرتی نسبتا جدید کارگر خارجی (چه ماهر و چه نیمه ماهر) می تواند در قالب پروژه آتلانتیک با کارفرمای معین ارتباط برقرار کرده و زمینه استخدام مستقیم خود را فراهم کند.
  • آیا ارائه مدرک زبان جزء معیارهای پروژه آتلانتیک جهت مهاجرت به کاناداست؟ بله، ارائه مدرک زبان در سطح 4 معیار زبان کانادایی (CLB) در زبان انگلیسی یا Niveau de compétence linguistique Canadienin French در زبان فرانسه برای متقاضیان امری اجباری است.
  • چگونه می توان در پروژه آتلانتیک 2020 کاریابی کرد؟ متقاضیان جهت کاریابی بایستی به لیست های کارفرمایان معین یا Designated Employers از 4 استان آتلانتیک مراجعه نمایند.
  • واجدین شرایط برای درخواست پروژه آتلانتیک چه کسانی هستند؟ کارگران ماهر و نیمه ماهر خارجی و نیز فارغ التحصیلان از کالج ها و دانشگاه های منطقه آتلانتیک جزء واجدین شرایط هستند.
تاریخ :پنجشنبه 10 مهر 1399