کانادا 77

اخبار » رشته ی مهندسی در کانادا

رشته ی مهندسی در کانادا
رشته ی مهندسی در کانادا
با در آوردن سابقه و همچنین با جمع آوری اعداد و اطلاعات میتوان به این نتیجه رسید که رشته ی مهندسی جز پرطرفدار ترین رشته ها در کانادا محسوب میشود و حتی میتوان بعد از رشته ی پزشکی آن را به راحتی در رتبه ی دوم قرار داد.
این رشته همانند رشته ی پزشکی در سرتاسر دنیا علاقه مندان زیادی دارد و بسیاری از مردم برای تحصیل این رشته ی پر درآمد را انتخاب میکنند.همچنین با این رشته میتوان فرصت شغلی زیادی داشته باشید چون بسیار زیرمجموعه ی گسترده ای دارد و میتوان در هر کدام از این شاخه ها تخصصی تحصیل کرد و به درجات بالاتر رسید.براساس تحقیقاتی که در چند سال گذشته انجام شده است میتوان گفت هوافضا،مهندسی مکانیک،مهندسی عمومی و فناوری از محبوب ترین شاخه های مهندسی هستند که سالانه بسیاری از مردم را به سمت خود میکشد پس باید بدانید که در این رشته ها رقابت سخت و نفس گیری خواهید داشت تا به موفقیت برسید.
یکی از دلایلی که مهندسی هوافضا جزو محبوب ترین شاخه های مهندسی است این است که میتوان با این رشته به طور متوسط دستمزد 89700 دلار کانادا در سال بدست آورد و جز 25 شغل برتر کانادا شناخته شده است.
اگر به دنبال کار هستید یا می خواهید پس از فارغ التحصیلی چند سال اقامت داشته باشید ، کانادا سه سال ویزای کار پس از تحصیل را ارائه می دهد که این مدت بسیار بیشتر از شرایط دیگر کشورها است و فرصت خوبی به شما میدهد.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :یکشنبه 17 مرداد 1400