کانادا 77

اخبار » رشته محبوب دانشگاه های کانادا(2)

رشته محبوب دانشگاه های کانادا(2)
علوم کاربردی
یکی دیگر از رشته هایی که در کانادا بسیار پرطرفدار است (نه با اندازه ی پزشکی) و علوم کاربردی است.جالبیه این رشته این میباشد که در حقیقت علوم کاربردی به دو رشته اشاره دارد.یکی علم کاربردی و دیگری علم محض.
علم کاربردی بر فناوری و مهندسی متمرکز است این در حالی است که علم محض برنظریه ها متمرکز است و بیشتر کار آزمایشگاهی میباشد.این رشته در جهان بسیار متقاضی دارد و رو به رشد میباشد و همه به آن نیاز دارند چون جهان به سمت ایده های نو و جدید حرکت میکند اما توقع این را نداشته باشید که یک لباس سفید را تن کنید و در آزمایشگاه کار کنید.کارهای متنوعی برای دانشمندان وجود دارد و فقط یک کار روتین و خسته کننده نیست.وقتی به درجه ی بالایی برسیئ میتوانید مهارت خود را به دیگر صنایع انتقال دهید.این رشته در کانادا درآمد بسیار خوبی دارد و میتوانید زندگی راحتی داشته باشید.
بطور میانگین شما میتوانید در کانادا سالانه 90000 دلار کانادا در کارهای سطح پایین درآمد داشته باشین و وقتی پله پله به سمت بالا حرکت کنین درآمد شما بسیار بالاتر میرود.
البته تمامی این ها بدان معنا نیست که بتوانید به راحتی با چالش های این رشته کنار بیاین و باید تلاش زیادی داشته باشین تا به آنچه که میخواهید برسید.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :پنجشنبه 14 مرداد 1400