کانادا 77

اخبار » دریاچه های معروف کانادا

دریاچه های معروف کانادا
1 - دریاچه لويیز-آلبرتا
این دریاچه یکی از معروف ترین مناطق دیدنی آلبرتا است.این دریاچه به دریاچه ی ماهی های کوچک معروف است.منطقه ای که آب های یخی بسیار زیبایی دارد و یک روز کامل شما را مبهوت زیبایی خود میکند.
2 - دریاچه پیتو
اگر میخواهید عکس های بسیار خاصی بگیرید حتما به اینجا سر بزنید.منظره ی زیبایی که شما را شگفت زده میکند.البته در تابستان این منطقه شلوغ میشود و برای اینکه به جاهای خلوت تر و زیباتر آن بروید باید یک مسیری را پیاده روی کنید و از کوه بالا بروید و سپس از مسیری ماسه ای رد بشید تا به منطقه ای بکر برسید.
3 - دریاچه مالنیگ
طبیعتی که رنگ های متفاوت و خارق العاده ای در خود جای داده است.منظره ای که کوه های یخی به آن جلوه ی ویژه ای داده اند و هرساله توریست های زیادی را سمت خود میکشد.
4 - دریاچه مورین
یکی از مشهورترین پارک های ملی کانادا پارک بانف است و اگر اهل ورزش اسکی هستید بهترین مکان برای تفریح است.در تابستان یخ های کوهستانی که آب میشوند وارد دریاچه مورین میشوند و مکان زیبا و آرامی را به شما هدیه میدهد.
5 - دریاچه زمرد
دریاچه ای که مهم نیست در چه زمانی از سال به آنجا سفر میکنید،همیشه یک مکان دیدنی برای شما خواهد بود.دریاچه ی بزرگی که فقط 3 مایل میتوان کنار دریاچه پیاده روی کرد و یا قایقرانی کنید و همچنین میتوان از انعکاس زیبای رشته کوه ها روی دریاچه لذت برد.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :پنجشنبه 24 تیر 1400