کانادا 77

اخبار » حمایت از همسر از طریق ازدواج در کانادا

حمایت از همسر از طریق ازدواج در کانادا

لذا متقاضی اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق ازدواج که می خواهد با حمایت همسر کانادایی خود به کانادا مهاجرت نماید از نظر مالی نیز تحت حمایت همسر خود خواهد بود. همسری که اسپانسر می شود می بایست مدارک زیر را ضمیمه تقاضانامه خود نماید:

  • گواهی پزشکی (سرانه سلامت در کانادا به قدری بالا است که شاید این تست سلامت قبل از مهاجرت به خاطر همین عنوان باشد، بیمه ها در کانادا شاید تمامی هزینه های درمانی شما را تامین کنند)
  • گواهی سابقه کیفری (اگر وی دارای سابقه کیفری باشد یا خطری برای امنیت کانادا محسوب شود اجازه ورود به خاک کشور کانادا را اخذ نخواهد کرد)

حال برای اسپانسر کردن همسر و درصورت وجود، فرزند وی، می بایست ابتدا فرد به عنوان تبعه و یا مقیم دائم کانادا باید درخواست اسپانسر شدن را بدهد. CPC (case processing centre) درکانادا درخواست اسپانسرشیپ وی را بررسی نموده و سپس درنامه ای به وی اعلام می کند که آیا CIC (Citizenship and Immigration Canada) درخواست وی را پذیرفته و یا خیر. در مرحله دوم همسر باید درخواست اقامت دائم بنمایید . هر دو تقاضای اسپانسرشیپ و اخذ اقامت دائم می بایست در یک زمان ارسال شوند.

تاریخ :چهارشنبه 29 مرداد 1399