کانادا 77

اخبار » به کانادا سفر نکنید اگر ....

به کانادا سفر نکنید اگر ....
اگر شما هم جزو افراد زیر هستید بهتر است از سفر به کانادا بپرهیزید:
  • اگر زبان خوبی ندارید و برای یادگیری نیز تمایلی ندارید:
باید بدانید چه مهاجرت تحصیلی و چه مهاجرت کاری لازمه آن تسلط بر زبان کشور مقصد است. اگر یادگیری زبان کشور مقصد برایتان مانند یک سد بزرگ است بهتر است از تصمیم برای مهاجرت صرف نظر کنید.
  • وابستگی
افرادی که به خانواده خود و شرایط زندگی بسیار وابسته هستند باید از اقدام برای مهاجرت خودداری کنند. حتما شما هم دیده اید افرادی که پس از مدتی که از مهاجرت خود می گذرد با آنکه با شرایط سختی توانسته اند اقامت بگیرند اظهار پشیمانی می کنند و به دلیل وابستگی همه چیز را رها کرده و باز می گردند.
  • عدم رضایت زوجین
در صورتی که در زمان مهاجرت متاهل هستید باید این را در نظر بگیرید که هر دو طرف تمایل به مهاجرت داشته باشند چرا که شرایط جدید شما را با بحران هایی مواجه خواهد کرد که ممکن است سبب اختلافاتی نیز میان شما و طرف مقابلتان شود.
  • توقع بیجا از مهاجرت
بعضی از افراد تصور می کنند به محض مهاجرت یک زندگی رویایی و سراسر آرامش در انتظار آنهاست. این در حالی است که به محض ورود تازه چالش های شما شروع می شود و ممکن است تا مدت زیادی نیز همراهتان باشد.
  • جیب خالی
به هر طریقی که مهاجرت می کنید تا مدتی که کارهای اداری انجام می شود باید از جیب هزینه کنید. اگر به اندازه کافی پول ندارید بهتر است از مهاجرت صرف نظر کنید.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :پنجشنبه 11 آذر 1400