کانادا 77

اخبار » بررسی فصول مختلف سال در کشور کانادا

بررسی فصول مختلف سال در کشور کانادا

کانادا کشوری چهار فصل است که آب و هوا و شدت دما در این فصول در سراسر کشور بسیار با هم متفاوت است. بنابراین شدت دما در یک فصل خاص برای مثال در شهر ونکوور به مانند شهر مونترال نیست. برای مثال در شهر پر جمعیت ونکوور در فصل زمستان به ندرت برف می بینیم اما در ونکوور زمستان های سردی وجود دارد که حتی قابل مقایسه با دیگر شهرهای کشور کانادا نخواهد بود.

در تورنتو بارش برف معمولا از ماه دسامبر شروع می شود و تابستان نیز از اواخر مه آغاز و تا ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت. شهر ونکوور دارای تابستان هایی گرم است اما گرمای هوای آن نسبتا خشک است. گرم ترین زمان سال در کشور کانادا ماه جولای و ماه آگوست است. زمستان های کانادا سرد و طولانی است و معمولا بهار در این کشور در اکثر نقاط بارانی است و دمای هوا در طول روز کم کم بالا می رود. پاییز در کشور کانادا از سپتامبر آغاز شده و هوا در این زمان از سال اندکی خنک می شود اما در بخش های کوهستانی شمالی کانادا از اواخر ماه اکتبر برف شروع به باریدن می کند.

اکثر مردم، پاییز (سپتامبر و اکتبر) را بهترین وقت برای سفر به کانادا می دانند زیرا در کشور کانادا دو فصل بهار و پاییز خوش آب و هواترین و دلپذیرترین فصل ها است.

تاریخ :دوشنبه 26 خرداد 1399