کانادا 77

اخبار » انتاریو از چه جاذبه های گردشگری برخوردار است؟

انتاریو از چه جاذبه های گردشگری برخوردار است؟
اگر می‌خواهید دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنید یا مایلید خود را در مهیجترین مکان کانادا با فرهنگ‌های متنوع پیدا کنید، انتاریو انتخاب درستی برای شماست. فستیوال‌های بزرگ، ساختمان‌های عظیم‌الجثه و ماجراجویی‌های جذاب را در انتاریو تجربه کنید. بگذارید انتاریو شما را با چشم‌اندازهای خیره‌کننده، مجذوب خود کند و ساکنین آن از شما با گرمی استقبال کنند. انتاریو میزبان خیلی از رویدادهای حائز اهمیت در زمینه‌های فرهنگ، ورزش و دانش در دنیا است و از این جهت مورد توجه همگان است. برای مثال همه با جشنوارۀ بین‌المللی فیلم تورنتو آشنا هستید و می دانید که هر سال چهره‌های سرشناس هنری بسیاری به این شهر می‌آیند. همچنین در این جشنواره بهترین فیلم‌سازان جهان، برای اولین بار فیلم خود را اکران می‌کنند. در عین حال، وجود چهره‌های مطرح جهانی در شهر تورنتو خیلی چشمگیر است.
مردم این منطقه نه تنها مشتاقانه پذیرای ورود فرهنگ‌های مختلف هستند، بلکه با تولیدات ورزشی، هنری و تفریحی در رشد و شکوفایی این رشته‌ها در میان جوامع مختلف به شدت تأثیرگذار بوده‌اند. از جمله مشهورترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری انتاریو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
پارک آلگونکوین، آبشار نیاگارا، برج سی ان (CN)، فستیوال استراتفورد، رفتینگ (Rafting) در رودخانۀ اتاوا، ساختمان پارلمان، تماشانشینی زندگی ساکنین آنیشابه در جزیرۀ مانیتولین، تور قطار آگاوا کانیون، هزار جزیرۀ می، پارک تاریخی ویلیام چهارم
 
تاریخ :یکشنبه 07 اردیبهشت 1399