کانادا 77

اخبار » اقامت در کانادا همراه با همسر

اقامت در کانادا همراه با همسر

افرادی که همسر کانادایی دارند و درخواست اقامت دائم ارائه می کنند می توانند با ویزای کار باز به صورت قانونی در کانادا بمانند. پایلوت ویزای کار باز به کانادایی ها (شهروندان کانادا) و همسرانشان اجازه می دهد تا هنگام ارائه درخواست برای اقامت دائم از طریق اسپانسرشیپ همسران بتوانند در کانادا کار کنند.

از جمله شرایط این ویزا، علاوه بر معیارهای دیگر این است که به صورت قانونی در کانادا ساکن باشند و نشانی محل زندگی شان با نشانی محل زندگی همسرشان متفاوت نباشد. گفتنی است از ژانویه سال جاری این چهارمین بار است که اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا این پایلوت را تمدید می کند: تا 31 جولای 2020. تا کنون سخنی از تمدید مجدد این پایلوت طی سال جاری بیان نشده است.

یک تفاوت ویزای کار باز با سایر ویزاهای کاری این است که دارنده این ویزا می تواند برای هر کارفرمای کانادایی کار کند؛ این در حالی است که برخی از ویزاهای کاری اجازه کار برای کارفرمایان معینی را به متقاضی می دهند و متقاضی باید فقط برای کارفرمایی کار کند که نام وی در ویزا قید شده است.

اداره مهاجرت کانادا از سال 2014 که از این ویزا رونمایی کرد همه ساله آن را تمدید کرده است. این پایلوت به همسران کانادایی ها اجازه می دهد تا ضمن ارائه درخواست برای اقامت دائم کانادا در کانادا کار کنند.

تاریخ :شنبه 03 خرداد 1399