کانادا 77

اخبار » ویزای تحصیلی کانادا برای کودکان

ویزای تحصیلی کانادا برای کودکان

کانادا از جمله کشورهایی است که در سال‌های اخیر برای فرزندان و کودکان زیر 18 سال ویزای تحصیلی صادر می‌کند تا بتوانند در یک کشور وسیع و پیشرفته به تحصیل بپردازند. از جمله مزیت‌های تحصیل در این کشور برای کودکان عدم نیاز به هیچ گونه مدرک زبان است که دغدغه مدرک و دانش زبان را برطرف می‌کند و دیگر نیازی به آزمون‌های اخذ مدرک آیلتس و تافل و مانند آنها نخواهند داشت.


در وهله اول داشتن یک پذیرش تحصیلی از کالجی معتبر در این کشور لازم است تا بتوان از طریق آن برای کسب ویزای تحصیلی اقدام کرد. بهترین سنین برای مهاجرت تحصیلی را افرادی دارند که با سن زیر 18 سال قصد تحصیل در کانادا را دارند. به دلیل چشم اندازی که کانادا در جذب مهاجرین از طریق تحصیل دارد و پیش بینی می‌شود تا سال 2020 یک میلیون مهاجر جذب کند، به دنبال این است که بیشتر این مهاجرین را از بین افرادی جذب کند که در محیط کشورش به سازگاری رسیده‌اند و در آینده بتوانند برای این کشور به عنوان نیروی کار سودآوری، منفعت لازم را داشته باشند.


لذا سیاست دولت این کشور در این است که بیشتر این مهاجرین را از طریق تحصیل جذب کنند و دانش آموزان به دلیل سن بسیار مناسبی که دارند، هم در آینده نیروی کار خوبی هستند و هم با تحصیل در مدارس و کالج‌ها در محیط این کشور نیز حضور دارند و با آن بیگانه نیستند. طبیعتا شانس صدور ویزای تحصیلی این افراد به نسبت متقاضیان مقاطع دیگر تحصیلی دارای خیلی بیشتر است.

تاریخ :پنجشنبه 07 شهریور 1398