کانادا 77

اخبار » 5 مکان زیبا در کانادا

5 مکان زیبا در کانادا
1. دریاچه لوئیز ، پارک ملی بانف
دریاچه ی لويیز در پارک ملی بانف قرار دارد، یک دریاچه یخی که از کوه های راکی کانادا درست شده است.این دریاچه که توسط قله ها و جنگل ها احاطه شده است سایه های سورئال آبی را به نمایش میگدارد.جدا از این زیباست بسیار هم باشکوه است.در فصل تابستان علاقه مندان به طبیعت به دریاچه ی لويیز می آیند برای پیاده روی ، اسب سواری ، قایق رانی ، شنا و اردو زدن و در زمستان هم اسنوبرد ها و اسکی بازان و اسکیت باز های یخی در دامنه های بی پایان سرگرم میشوند.

2. لجنزار بزرگ
نامش با طبیعت آن فرق بزرگی دارد پس اشتباه نکنید.دره ها و صخره های ماسه ای و سنگی که تراشیده شده که علاقمندان به طبیعت را از دور و نزدیک به خود جذب میکند.این بناها و صخره های فرسایش یافته مستقیما به غرب وحشی پیوند داده شده است.این مکان عجیب در زمان های دور مخفیگاه راهزنان معروف هلندی بوده است.

3. شن های سرخ ، جزیره پرنس ادوارد
منطقه ای که با شن های قرمز زیبا در جزیره ی پرنس ادوارد باعث تعجب تمامی علاقمندان به طبیعت میشود.این شن های سرخ بیش از 800 کیلومتر در کنار ساحل امتداد پیدا کره اند و رنگ آنها از صخره های ماسه سنگی در لبه جزیره گرفته شده است که میلیون ها سال فرسایش را تحمل کرده اند تا به این شکل درآمده اند.

4. کلیسای جامع گراو ، جزیره ونکوور
این پارک یا به اصلاح جزیره یک سرزمین عجیب جنگلی است که از درختان سر به فلک کشیده ی داگلاس که برخی از آنها بیش از 800 سال قدمت دارند درست شده است.مسیر های حیرت آوری که داخل این جنگل با درختان و شاخه های متراکم درست شده است برای دوچرخه سواری و پیاده روی و همچنین دیدن حیوانات وحشی ایده آل است.

5. پارک معلق کاپیلانو
پارک معلق کاپیلانو دارای یه پل عابر پیاده معلق که طول 140 متر با ارتفاع بیش از 70 متر است که روی رودخانه ی کاپیلانو میان جنگلی سبز که فضا را کاملا معطر کرده است قرار دارد.منظره ی اینجا احتمالا برای همیشه در ذهن شما باقی میماند.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :سه شنبه 01 تیر 1400