کانادا 77

اخبار » 5 سازه بزرگ کانادا

5 سازه بزرگ کانادا
5 برج بزرگ کانادا

1 - ساختمان گودرهام
وقتی دارید از شهر تورنتو دیدن میکنید به مترو بروید به عظمت ساختمان تاریخی آجر قرمز گودرهام بیندازید.شاهکار خیره کننده ای که در سال 1891 ساخته شده است و از قسمت های معروف این ساختمان مشروب فروشی آن است و نقاشی های تحسین برانگیز دیوار های آن.
2 - فایرمونت
مشهور ترین منطقه ی کبک را تماشا کنید.شخصیت های تاریخی که زمانی در این قلعه ی خیره کننده بودن قلعه ای که دکوراسیون های مجلل و دیوارهای خیره کننده ای دارد با وسایل چوبی تیره و لوستر های براق.
3 - برج سی ان
برج رصد و ارتباطی و بتونی با ارتفاع 890 کیلومتر که شهر تورنتو و دریاچه ی بکر انتاریو لذت ببرید.اگر آدمی هستید که اهل چالش های جذاب هستین و میخواین آدرنالین بالایی را تجربه کنید میتوانید با طناب های ایمن به پایین بپرید و حس عجیبی را تجربه کنید.
4 - برج کمان
ساختمان شیشه ای مدرن که به شکل کمان است.دهلیز های فولادی این برج ارتفاع برج را بیشتر نشان میدهد و بخاطر معماریی که در آن بکار رفته است گرما و سرما را به خوبی کنترل میکند.مرکز شهر کالگری و کوه های راکی پوشیده از برف را میتوان از این برج مدرن و زیبا تماشا کرد.
5 - زیستگاه 67
طراحی منحصر به فردی که این منطقه دارد همه را خیره میکند.این ملک مسکونی با 354 ماژول خاکستری بژ که روی هم چیده شده اند بسیار جذاب است.متاسفانه کسانی که مشکلی در راه رفتن دارند نمیتوانند از پله های سخت این منطقه گذر کنند و تراس های معلق و نورگیرها و فصای داخلی را از نزدیک ببینند.
نویسنده : الهام بهرامی تاریخ :سه شنبه 15 تیر 1400